18 lutego 2013

Future

Ostatnio zamieszczamy bardzo mało postów, ale jak tylko zrobi się ciepło i śnieg stopnieje wrócimy do Was   z wiosennymi stylizacjami. Mamy już bardzo dużo pomysłów i planów. Przed nami duże wyzwanie i przedsięwzięcie. Na pewno pochwalimy się efektami, których możecie spodziewać się w maju. 

W nasze ręce wpadł pierwszy numer polskiej edycji Harper's Baazar. Świetnie zdjęcia, wywiady. Super, chociaż strasznie dużo reklam, ale można przymknąć na to oko.  My jesteśmy zachwycone, a Wy? 








33 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie czytałam, ale może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze okazji go czytać. jeszcze! ;) a ty wyglądasz ślicznie nawet w codziennym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skarpetki z Biedronki? :>

    OdpowiedzUsuń
  4. ilość reklam w prawie każdym magazynie dla kobiet mnie przeraża ... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i też jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. własnie tez dodałam posta z gazeta. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś prawdziwie zjawiskowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet w zwykłym T-shirtcie, legginsach wyglądasz świetnie <3
    Magazyn przeglądnęłam, ale odrzuciły mnie te reklamy. Jest ich tam naprawdę dużo. :)

    Pozdrawiam,
    streetofjellies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia !
    jesteś niesamowicie piękna i szczuplutka <3
    i z Mielca! :) to tak blisko mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie można zdobyć tą gazetę w Mielcu?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest w kolporterze na starówce i chyba w Tesco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak! fajna gazeta. Ale dla mnie i tak nr jeden jest Viva!Moda. Świetna, merytoryczna gazeta;) Ciekawie i na temat.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie to ,ze cos ,ale chyba się zakochałam *.* jaką Ty masz urode o masakra , śliczna jestes usta oczy .Obserwuję z wielką przyjemnością i zapraszma do siebie. Miłego dnia xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam ten numer;) świetnie wygladasz w takiej ,,domowej'' stylizacji;D
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochane wczoraj przechodzac obok waszego sklepu zobaczyłam " lokal do wynajęcai" gdzie przenosicie bo uwielbiam wasz sklep :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy również na ul. Sandomierskiej. Dokładne informacje w marcu na naszym facebooku. :)

      http://www.facebook.com/pages/Yoshee/307688075980696?ref=hl

      Usuń
  16. pewnie że jestem zachwycona :) a do reklam trzeba się po prostu przyzwyczaić , w Vogue to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. P kupila tez ta gazete ! tak wgl to tez mamy bloga we 2 :) /B.

    OdpowiedzUsuń
  18. you're a natural beauty! thank you for the comment on my blog! I'm a new follower and I'd love it if you followed back :D

    http://steph-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam też tą gazetę ;)
    Ładne masz włosy oddaj mi :P

    OdpowiedzUsuń
  20. bozeeee jaką masz cudowną urodę! naprawde...:)
    świetny blog, stylizacje...dodaje do obserwowanych.
    Ja po bazar biegnę jutro;)

    zapraszam do mnie;)
    www.marysiamaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne włosy i tak więc czekamy na wiosne i ciepłe dni:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Great pics! Love that magazine :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze. / Thank you for your comments.

Copyright © 2016 Yoshee , Blogger